Підсумки тижня математики та інформатики

Кожний учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. Таке завдання ставлять перед собою і вчителі математики та інформатики. Одним із засобів зацікавлення учнів є добре продумана позакласна робота.  На таких заняттях можна організувати розв’язування складних і цікавих задач, що розвивають кмітливість і математичне мислення, вивчати елементи історії математики, ознайомлювати учнів із життям і діяльністю славетних математиків, з практичним застосуванням цієї науки, такі уроки пробуджують в учнів бажання до творчих шукань, до глибокого пізнання й оволодіння математичними знаннями. Методи та форми проведення можуть бути різними, але мета одна – зацікавити та залучити до роботи якомога більше учнів.

З метою залучення учнів до активної пізнавальної діяльності, розширення їхнього математичного кругозору, пробудження в учнів інтересу до математики з 02.04.2019 по 05.04.2019 року в школі пройшов тиждень математики та інформатики

Протягом тижня діти розгадували кросворди, приймали участь у виставці математичних малюнків, математичної творчості учнів, вікторинах, конкурсах,

В перший день тижня були проведенні (02.04.2019):

· Відкриття тижня математики та інформатики;

· Виставка стінгазет ;

· Перегляд відеофрагменту «Жили-були першовідкривачі» для учнів 5 класів; (учителі Озірний В.В., Самарська Р.Г.)

· Гра «Математична естафета» для учнів 9 класів (учитель Самарська Р.Г.) (Перемогу здобула команда 9-А  класу «Альфа», капітан Пономаренко Владислава, активними була команда 9-В класу «Україна», капітан Шестидесятний Єгор)

· Конкурс комп’ютерної вправності «Бобер» для учнів 5 класів (учителі Адаменко В.І., Пінчук Я.С) (Здобули «добрий» результат: 5-А: Сєнічева Людмила, Древаль Анастасія, Кем Віталій, Горюнов Денис, Косовський Антон; 5-Б: Іванова Аліса, Мусіхіна Анна, Лібнадзе Михайло, Хохлов Дмитро; 5-В: Жадан Максим)

       Наступний день тижня, був також насиченим (03.04.2019).

· Математичні десятихвилинки

· Майстер-клас «Геометричні фігури та їх розгортки» для учнів 11 класу (учитель Самарська Р.Г.)

· Математичний турнір для учнів 6-В класу (учитель Ломоносова О.С.) (змагання відбулося між 2 командами, перемогла «дружба». Активні учасники: Єретиченко Кіріл, Савенко Софія, Тоценко Єлизавета, Горнєв Дмитро)

·  Гра «Математичні перегони» для учнів 6 класів (учитель Косимчук О.В.) (Активну участь приймали: учні 6-Б класу: Шевченко Максим, Малюченко Сергій, Мулявка Артем, Оловятенко Максим, Папко Діана, Головенко Назар, Светлякова Варвара;  6-Г класу: Дадінська Дар’я)

· Створення пам’ятки для захисту від кібербулінгу «Кібербулінг: загроза ХХІ століття» (учитель Пінчук Я.С.) (кращі роботи мають: 9-А клас: Савранський Артем, Нестеров Євгеній; 9-Б клас: Дніпровський Андрій, Данільченко Єва; 9-В клас: Шестидесятний Єгор)

· Конкурс комп’ютерної вправності «Бобер» для учнів 9 класів (учителі Адаменко В.І., Пінчук Я.С)

       В Четвер (04.05.2019) було проведено:

· Історико-математичні  10-тихвилинки «Видатні жінки-математики» для учнів 8 класів (учителі Косимчук О.В., Озірний В.В.) (активними учасниками були: 8-А клас: Козир Єлизавета, Джалілова Айсоль, Дяченко Олена; 8-В клас: Лесик Даша)

· Виставка малюнків «Руде кошеня» для учнів 3 класів (учитель Білобров О.Б.)

· Презентація проектів «У світі сучасної математики» , «Цікава математика» (учитель Самарська Р.Г.) (підготували Маширова Анна, Гончук Марина, Чорний Максим, Кулікова Анастасія, Гасан Ангеліна, Матушкіна Дар’я)

· Майстер-клас «Математичні фокуси» для учнів 7 класів (учитель Адаменко В.І.)

· Урок-подорож «Безпечна Мережа» для учнів 6 класів (учитель Пінчук Я.С.) (Серед найактивніших: 6-А: Болгарова Ульяна, Данилова Аліса;  6-Б: Шевченко Максим; 6-В: Карабут Артем, Кондрук Ярослав; 6-Г: Бойко Сергій, Черемис Михайло)

· Презентація проектів «Великий та малий: топ 3» учні 5 класів (учитель Самарська Р.Г.) (підготували: учні 5-Б класу: Поцибай Аліна, Букрєєва Кіра, Омельченко Альона, Туренко Андрій, Бодров Вячеслав, Холов Дмитро, Лібнадзе Михайло; учні 5-В класу: Горнєва Дарина, Ковалевська Олександра)

В останній день тижня (05.04.2019) було проведено:

· Майстер-клас по створенню он-лайн тестів для учнів 8 класів (учитель Пінчук Я.С.) (кращі роботи: 8-А: Кузнєцов Данііл, Сапожніков Павло; 8-Б: Сіромаха Ростислав, Таранущенко Софія; 8-В: Курченко-Гай Катерина, Журавльов Денис)

· Підсумки проведеного тижня математики та інформатики

· Нагородження переможців та активних учасників    

· Опрацювання зауважень та пропозицій з питань організації та проведення тижня

Протягом тижня учні 1-11 класів мали змогу, на перервах, розгадувати різноманітні та цікаві кросворди, головоломки,  завдання на кмітливість та ребуси з інформатики та математики.

Проведення інтелектуальних ігор, розваг, конкурсів сприяло удосконаленню й урізноманітненню розумової діяльності учнів: уяви, спостережливості, розвивало їхні важливі якості мислення: логічність, здатність до абстрагування, порівняння. Ми переконалися, що будь-яка діяльність дитини буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу і дарує радість відчути себе переможцем, творцем. Тиждень математики та інформатики посприяв розвитку логічного мислення, розширення наукового світогляду, переконав учнів, що ці «сухі» предмети можуть бути цікавими і потрібними. 

Активних учасників та переможців  конкурсів нагороджено грамотами.